Saturday, February 28, 2009

Menikah kerana hamil atau gugur?


ALDY TAHER dan DEWI PERSSIK.


DEWI PERSSIK tidak dapat menahan sedih apabila dia dikatakan berkahwin dengan Aldy Taher kerana hamil dan telah menggugurkan kandungan.

"Saya bernikah bukan kerana hamil atau keguguran. Tolong berhenti memfitnah saya," kata Dewi ketika berada di Jakarta Utara baru-baru ini.

Aldy yang berada di sisi Dewi cuba menenangkan isterinya. Selepas isterinya beransur tenang, Dewi akhirnya memberitahu mengapa pernikahan mereka disembunyikan.

"Sebagai isteri, saya menurut kepada suami. Oleh kerana suami meminta saya supaya tidak berbicara mengenai perkahwinan kami kepada pihak media, saya akur," kata Dewi.

Mereka yang berkahwin pada pertengahan Ogos lalu meminta ruang daripada media supaya tidak lagi memperbesarkan isu tersebut.

2 comments:

  1. kot mu la....
    aku xcro!!!

    ReplyDelete
  2. bersabar dewi dan berdoa lah kepada ALLAh ok

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: