Sunday, November 29, 2009

Tak tahu Yoyo nak kahwin


ROSSA


SEJAK bercerai, Rossa sempat digosipkan menjalin hubungan dengan Pasha. Bekas suaminya, Yoyo pula dikatakan ingin segera bernikah baru.

Namun sewaktu ditanya hal tersebut kepada Rossa, penyanyi itu mengaku tidak tahu.

"Itu saya tidak pernah tahu. Saya cuma dengar tentang gosip tersebut. Tapi itu gosip pun kan suka bohong, tidak boleh dipercayai.

"Lagi pun sewaktu saya bertemu Yoyo baru-baru ini untuk menghantar Rizky (anak) kerana saya harus bekerja di luar Jakarta, Yoyo tidak ada cakap apa-apa," katanya yang kini terkenal dengan Hati Yang Kau Sakiti.

Ditanya adakah Yoyo harus meminta izin kepadanya untuk keluar dengan wanita lain, pantas Rossa membantah: "Adakah saya ini emaknya?"

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda Sini: