Tuesday, September 10, 2013

Fizo Omar Mahu Bercinta Selepas Kahwin

Fizo merancang untuk mengikat tali pertunangan dengan seorang wanita pada penghujung tahun ini.
PETALING JAYA: Pelakon Fizo Omar merancang untuk mengikat tali pertunangan dengan seorang wanita yang baru dikenalinya pada akhir tahun ini dan bercinta selepas mereka mendirikan rumah tangga.
Fizo, 28, berkata, dia yakin dengan kata hati dan nalurinya untuk melangkah ke alam rumah tangga dengan wanita tersebut.
"Saya akui ada merancang untuk bertunang dengan seorang wanita yang baru saya kenali beberapa bulan lalu, namun belum ada tarikh sebenar lagi.
"Biarpun masih awal dan baru berkawan tapi naluri hati saya mengatakan dia wanita terbaik dan keluarga kami merestui hubungan ini, saya rasa lebih baik bercinta selepas berkahwin," katanya kepada mStar Online.
Tambah Fizo, buat masa ini pihak keluarganya belum memutuskan tarikh untuk majlis tersebut.
Ketika ditanya tentang wanita yang berjaya menawan hati pelakon ini, Fizo berkata, calon tunangnya itu merupakan seorang yang sopan.
"Dia seorang yang sopan dan memakai tudung, bukan daripada golongan selebriti.
"Apa yang penting dan buat saya tertarik ialah dia seorang yang sentiasa berfikir tentang bisnes dan ada perniagaan sendiri," katanya.
Sementara itu, mengulas tentang kisah putus cinta dengan wanita bernama Haas Jaafar, Fizo berkata, sukar untuk mencari wanita yang memahami kerjayanya sebagai artis dan mempunyai tanggungjawab terhadap keluarga.

1 comment:

  1. Ada bagusnya juga tu. Bercinta selepas kahwin. Lagi better actually macamtu.

    ReplyDelete

Tinggalkan Komen Anda Sini: